Weblog 5.0

Het weblog is dood. Lang leve het weblog!

Of toch iets gelijkaardigs. Na lang dralen is het er dan toch nog van gekomen. Met de vlot verdiende poen van vorige week heb ik voor het eerst iets op internet gekocht. Moeilijk was het niet, en duur eigenlijk ook niet.

Resultaat na de klik!


Nieuw weblog, en dus ook nieuwe feeds: de gewone rss feed, en die van de comments, moest u die willen volgen.

Het resultaat mag er best wezen me dunkt. Alleen is er onder de motorkap nog wat werk aan. Afbeeldingen in de geïmporteerde posts willen nog niet mee, de archiefpagina blijft stuk, en misschien verander ik nog van theme. Naar mijn pagerank kan ik natuurlijk ook fluiten. Hopelijk komt daar al een beetje verandering in eens de bots en spiders zijn langsgeweest.

Comments op dit oude blogger-weblog staan volledig uit maar blijven altijd welkom op het nieuwe adres. Aan een automatische redirect voor alle oude pagina's wordt naarstig gewerkt. Allé, morgen misschien. Prettig weekend!
Een reactie plaatsen

Google+ Badge