Naar Antwerpen

Dat rijbewijs is ondertussen al bijna twee maanden binnen. We komen goed vooruit. Na eerder al Aken en Gent is het dit weekend opnieuw de tijd om nog eens iets moeilijks te proberen. Samen met lief is er een trip naar Antwerpen en Mechelen gepland. 't Zijn solden, moest dat nog niet bekend zijn, en ik loop al maanden ze zoeken naar een bepaald paar schoenen.

De rit zelf lijkt me niet zo moeilijk. Wat kan er nu mislopen? Ik maak me meer zorgen om het vinden van een parkeerplaats. Antwerpen is nu niet meteen een stad waar ik mijn weg goed ken (in tegenstelling tot Gent). In de buurt van de Meir zijn er volgens het internet minstens tien plekken om de auto kwijt te raken. De kans is natuurlijk groot dat die al bezet zijn.

De stad Antwerpen is toch goed vertegenwoordigd in web(log)land. Kan er iemand misschien wat advies missen? Weet dat de trein voor één keer geen alternatief vormt.

Update: Makkelijker dan dit kan toch niet: parkereninantwerpen.be
Een reactie posten

Google+ Badge