Pre-rijexamen

Veel met de auto rijden heb ik nog niet gedaan deze maand. Geplande vakantiemomenten staken daar telkens een stokje voor. Gisteren was het echter weer prijs. Naast enkele uren rondrijden ben ik ook eventjes de datum voor mijn praktijkexamen gaan vastleggen.

Donderdag 10 november begin ik om 13:25u aan mijn maneuvers. De gedachte alleen al bezorgt me koude rillingen. De aardige man aan het loket gaf me een bundeltje mee met alle praktische en technische zaken die ik voor de test moet kennen en meebrengen.

Klassiekers zoals achteruit parkeren en keren in de straat zitten erbij, maar ook andere zaken als hoe correct in te stappen. Beetje belachelijk, maar ik maak me nu al zorgen dat ik misschien een keertje te weinig over m'n schouder kijk en gebuisd zal zijn.

Ondertussen nog wat oefenen met parkeren lijkt me alvast geen slecht idee.
Een reactie plaatsen

Google+ Badge